4 tahun yang lalu....

Sudah 4 tahun blog saya ini terkubur.. dulu saya bukak blog ni pun sebab selepas saya bersalinkan Muhammad Rayyan Darwisy saya ingat nak jadi housewife sepenuh masa dan sambil2 itu untuk tambah pendapatan, saya buatlah bisnes chocolate ( that why blog saya nama cikcokelat  ) tapi malangnya saya dapat bertahan cuma saya 6 bulan saje, banyak faktor yang menyebabkan kegagalan saya menjadi housewife, salah satunya kos sara hidup yang tinggi diKuala Lumpur.
Setelah ditimbang tara akhirnya saya apply balik keja di opis lama #NCC. Alhamdulillah Boss terima saya berkerja semula ( boss saya masa tu Hamidah Hamid ).  
Bila sya start balik keja di #NCC rutin hidup saya berubah, masa saya lebih banyak dipejabat so tempahan cokelat terpaksa saya hentikan. Mana sempat nak buat cokelat balik rumah terpaksa layan anak then buat kerja rumah, itu tak termasuk jaga baby besar lagi a.k.a En hubby... hihihihi

Hari ini 7/11/2014 memandangkan skrg ni sya jobless so dengan lafas "Bismillah" saya nak aktifkan balik blog saya. Banyak kisah yang ingin saya ceritakan terutama kisah pahit manis saya setelah bergelar o.k.u





No comments:

Post a Comment